Olle: enda misstaget snubben gjort, tycker Ahlqvist sett stabil ut (än så länge).
Inlägg: 1326735
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
dr-nix: Ja jag ska inte döma utan att ha sett. På Webradiokillen lät det dock som att det var det mest otroliga han någonsin sett. Han får gärna fortsätta storspela i övrigt, vi kan behöva en ny Lindbäck den här säsongen.