dr-nix: Ja jag ska inte döma utan att ha sett. På Webradiokillen lät det dock som att det var det mest otroliga han någonsin sett. Han får gärna fortsätta storspela i övrigt, vi kan behöva en ny Lindbäck den här säsongen.
Inlägg: 1326749
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Olle: Ja det var en rejäl tavla men trots detta är det som sagt det enda misstaget han gjort. Han har gjort en bra match.