Olle: Ja det var en rejäl tavla men trots detta är det som sagt det enda misstaget han gjort. Han har gjort en bra match.
Inlägg: 1326755
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
dr-nix: Vi stressade ju råttorna till en to iallafall ;-). Nu ska AIK köra sarg ut verkar det som
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Varför...
Kämpar AIK hårdare?
Vinner AIK närkamperna?
Åker AIK mer skridskor?
Kämpar AIK hårdare?
Vinner AIK närkamperna?
Åker AIK mer skridskor?