Timrå Icon: Timrå är aldrig ens inne i matchen. Byt ut tränare, sportchef och halv laget tack.
Inlägg: 1326854
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
RocknRolf2: Vi har svårt mot det här skitlaget. Men hade Pikkens stolpskott gått in och offsidemålet varit bortdömt så