RocknRolf2: Vi har svårt mot det här skitlaget. Men hade Pikkens stolpskott gått in och offsidemålet varit bortdömt så
Inlägg: 1326860
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Timrå Icon: fy fan va dåliga timrå är. jävla skitspelare. inget hjärta, Nä fy fan ..Heja Kovland