1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1327046

Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Jontas: Ja jag tror på fullaste allvar att laget hade behövt en ordentlig dos med kvalitetsträning under jullovet. Det sliter nog inte så mycket på kroppen att träna powerplay eller grundspelsideér under ledigheten.

Men att inte träna alls eller enskilt, det gör nod mer skada än nytta...
Modo körde stenhårt under jullovet oc det verkar ju ha gett viss effekt för dom ivarjefall.

En vecka ledigt, vilken kanonidé!

Svarskommentarer

Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
RED DEVILS: När det gäller Modo har dom agerat, in med nästan en helt ny femma. Dom har även sparkat dom utländska stjärnor som inte levererat. Vad har timrå gjort? Förutom Corso affären.......

Träningen, ja är man sämst i pp samt bp samt saknar grundspel borde man kanske träna. Eller så testa nått nytt och inte gå på i samma hjulspår. Rätt eller fel, vi sitter i skiten nu när modo vann o svåra bortamatcher väntar.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.