Inlägg: 1327046
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
RED DEVILS: När det gäller Modo har dom agerat, in med nästan en helt ny femma. Dom har även sparkat dom utländska stjärnor som inte levererat. Vad har timrå gjort? Förutom Corso affären.......
Träningen, ja är man sämst i pp samt bp samt saknar grundspel borde man kanske träna. Eller så testa nått nytt och inte gå på i samma hjulspår. Rätt eller fel, vi sitter i skiten nu när modo vann o svåra bortamatcher väntar.
Träningen, ja är man sämst i pp samt bp samt saknar grundspel borde man kanske träna. Eller så testa nått nytt och inte gå på i samma hjulspår. Rätt eller fel, vi sitter i skiten nu när modo vann o svåra bortamatcher väntar.
Men att inte träna alls eller enskilt, det gör nod mer skada än nytta...
Modo körde stenhårt under jullovet oc det verkar ju ha gett viss effekt för dom ivarjefall.
En vecka ledigt, vilken kanonidé!