Inlägg: 1327052
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
In med Sonnenberg och en till kvalitetsspelare.
Försök överleva Kvalserien.
Det är vad som gäller nu.
Försök överleva Kvalserien.
Det är vad som gäller nu.
Träningen, ja är man sämst i pp samt bp samt saknar grundspel borde man kanske träna. Eller så testa nått nytt och inte gå på i samma hjulspår. Rätt eller fel, vi sitter i skiten nu när modo vann o svåra bortamatcher väntar.