Timrå har fan gjort sin bästa period på bortaplan på jävligt länge, sluta klaga. Jämför detta med gnaget matchen.
Inlägg: 1329339
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - Timrå IK 2011-01-06
ttt: Men dm perioderna kan man inte förlora. Det säger ju en del att vi torskar tm när vi är hyfsade i en perre
Sv: Djurgården - Timrå IK 2011-01-06
ttt: Och ändå gör vi en helt jävla värdelös insats vid deras 2-0...
Var är resultaten? Var är målen?
Var är resultaten? Var är målen?