Inlägg: 1329341
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - Timrå IK 2011-01-06
RocknRolf2: Jag skulle vara glad om vi missade sådär 8-16 målchanser. Men i den här matchen har vi i alla 99% utdelning på våra målchanser.
Sv: Djurgården - Timrå IK 2011-01-06
RocknRolf2: ja där var det väldigt dåligt ingripande, samt ett pp mål av dif. Men timrå har ändå spelat mycket enklare och rakare än förut och det ser ju ljusare ut med detta spel iallafall. Sen att våra s.k "stjärnor" inte utmärker sig är vi ju redan vana med.. Bara pikkarainen som försöker.
Var är resultaten? Var är målen?