ttt: Ja, om det är någonting som är lite positivt så är det att "vi försöker", eller några i laget då, merparten juniorer. Linkans nyckelspelare är däremot precis lika jävla feta, usla och överbetalda som vanligt.
Inlägg: 1329347
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - Timrå IK 2011-01-06
Det är junioren Werneman som får kliva fram när dom andra sviker, kul att han stänker dit den de var ett viktigt mål.