1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614789 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1329344

Sv: Djurgården - Timrå IK 2011-01-06
RocknRolf2: ja där var det väldigt dåligt ingripande, samt ett pp mål av dif. Men timrå har ändå spelat mycket enklare och rakare än förut och det ser ju ljusare ut med detta spel iallafall. Sen att våra s.k "stjärnor" inte utmärker sig är vi ju redan vana med.. Bara pikkarainen som försöker.

Svarskommentarer

Sv: Djurgården - Timrå IK 2011-01-06
ttt: Ja, om det är någonting som är lite positivt så är det att "vi försöker", eller några i laget då, merparten juniorer. Linkans nyckelspelare är däremot precis lika jävla feta, usla och överbetalda som vanligt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.