Olle: Äh...viktigaste var att jag även missade TIK. Men du körde bil och jag gjorde mitt, dvs tippade mot Timrå. Jävla tur det när HB svek...;)
Inlägg: 1331011
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
mikenomad: Du, jag visste att vi skulle vinna, men jag sa inget, för då hade du spräckt en ven!