mikenomad: Du, jag visste att vi skulle vinna, men jag sa inget, för då hade du spräckt en ven!
Inlägg: 1331015
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Hahl Bundy: Men om du hade sagt det i förväg så hade jag ju både kunnat gå in tungt på över 4 gånger fläsket på TIK OCH undgått att behöva stå och spy i en snödriva utanför en uterink i närheten av småbarn!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Hahl Bundy: Moahahahaha....flämt flämt...hahaha..phust...hah
Tror jag spräckte en nu....
Tror jag spräckte en nu....