Inlägg: 1332647
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon:
Styggbjörn heter han! Det säger i alla fall min mor. Och hon har ALLTID rätt. Det säger hon också.
Styggbjörn heter han! Det säger i alla fall min mor. Och hon har ALLTID rätt. Det säger hon också.
Sv: Apropå nånting...
Kan inte Modo signa Sigbjörn som ny klubbdirektör? På tal om hat liksom. Skulle bli mer puls i länsderbyna har jag en känsla av.
Nu stavade JAG fel! Sigbjörn ska det vara
Redigerad kommentar