Timrå Icon: Du är för godtrogen. :-)
Inlägg: 1332650
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: Ja som född i Timrå har
man det i sig. Går inte att göra något åt. Godtrogen, snäll och timid. De övriga skickade vi till Härnösand :-)
man det i sig. Går inte att göra något åt. Godtrogen, snäll och timid. De övriga skickade vi till Härnösand :-)
Redigerad kommentar