Alla skitklubbar verkar vinna ikväll. Det är verkligen en skitkväll ikväll. Hockeysverige gråter.
Inlägg: 1333550
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
Man förtjänar inte att spela slutspel när man skiter i ansiktet på sin egen hemmapublik gång på gång.