Man förtjänar inte att spela slutspel när man skiter i ansiktet på sin egen hemmapublik gång på gång.
Inlägg: 1333560
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
Ambroo:
Tyvärr så kommer det ju att skada ekonomin ännu mer med dalande publiksiffror.
Men hey, vi ligger fortfarande trea. Från slutet. Men ändå.
Tyvärr så kommer det ju att skada ekonomin ännu mer med dalande publiksiffror.
Men hey, vi ligger fortfarande trea. Från slutet. Men ändå.