2-3. Vänder man detta ska jag skämmas för min negativitet tills korna går hem. Jag är neggoskadad!!!
Inlägg: 1333585
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
Smokey: Alltid en liten strimla hopp, gör dig allt mer besviken, tyvärr! :(
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
Smokey: Skönt att se att Lander kämpar i alla fall. För chipset kan fan inte slå en passning rätt. Han MÅSTE vara färgblind.