Inlägg: 1333571
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
2-3. Vänder man detta ska jag skämmas för min negativitet tills korna går hem. Jag är neggoskadad!!!
Tyvärr så kommer det ju att skada ekonomin ännu mer med dalande publiksiffror.
Men hey, vi ligger fortfarande trea. Från slutet. Men ändå.