MB: Där tror jag att du har fel. Läs på lite om aristokratins sponsring av idrotts- och föreningsliv. Kolla varför oljebaronerna i Ryssland kastar pengar på bandy och hockey.
Inlägg: 1333890
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
bisterfinnen: Fan jag är ingen ekonomisk guru eller historiker, bara vad jag tror killar med sådana pengar är ute efter, mer pengar!!! ;-)