bisterfinnen: Fan jag är ingen ekonomisk guru eller historiker, bara vad jag tror killar med sådana pengar är ute efter, mer pengar!!! ;-)
Inlägg: 1333897
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
MB:
Äga och sponsra. 51%-regeln omöjliggör ägande i dagsläget. Så vi riktar in oss på sponsringen.
C-uppsats
http://epubl.ltu.se/1...108-SE.pdf
Åsså lite svensson-snack
www.farjestadsbk.forum24.se/farjestadsbk-about6341.html
edit:fel länk
Äga och sponsra. 51%-regeln omöjliggör ägande i dagsläget. Så vi riktar in oss på sponsringen.
C-uppsats
http://epubl.ltu.se/1...108-SE.pdf
Åsså lite svensson-snack
www.farjestadsbk.forum24.se/farjestadsbk-about6341.html
edit:fel länk
Redigerad kommentar