1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1335378

Sv: Apropå nånting...
Knylan: Jag har inte läst alla svaren på ditt inlägg men det var ju uppenbarligen någon slags reaktion du ville ha. Jag kan tycka att många dom skriva här ofta är den sortens supportrar som inte har möjlighet att se så många timråmatcher per år. Vidare så tycker jag att många av dom har en mycket bra insyn i hockey. Förra året var en sån där säsong då man kunde acceptera en trasig trupp eftersom vi trots allt knep den sista platsen i den sista omgången. I år, när liknande spel visas upp, så börjar fler och fler se den stora bredare problembilden. Det är inte bara skadornas fel. Det FINNS ansvariga som inte sköter sitt jobb. Jag är en grinig jävel. Om det sen beror på att jag följer laget vid varje vaken minut och fullständigt saknar distans, det lämnar jag osagt.

Om bara såna såna som du, med säsongskort och gångavstånd (?) till arenan, får anses som "äkta fans", då skulle nog både Eon och HS vara helt dött. Det är en annan sorts engagemang. Man ska verkligen vara en sann kristen för att vända andra kinden till på det sättet du verkar förespråka. Folk tar inte hur mycket skit som helst och det mest naturliga sättet att visa detta på är väl att inte betala för dyngan. TJ har ju redan gått ut och sagt att vi som sågar laget är dumma höns. Ekonom som han är så kanske han fattar dalande intäkter istället då.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olle: Jag tror inte att Knylan pratar om supportrar som inte kan gå på matcherna pga att dom bor på annan ort.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.