1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614790 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1335379

Sv: Apropå nånting...
Olle: Jag tror inte att Knylan pratar om supportrar som inte kan gå på matcherna pga att dom bor på annan ort.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
KniveN: Dessutom känns fokuseringen på vad man är för slags supporter lite missriktad. I 1:a hand uppfattade jag att han ville förmedla något slags perspektiv på saker och ting. Att stämningen härinne allt som oftast har en tendens att kraftigt kantra åt nåt håll, företrädelsevis det negativa. Med nästintill total avsaknad från all form av nyansering. Att vi ligger 10:a MÅSTE inte innebära att vi står inför den slutgiltiga avgrunden. Med det inte sagt att klagomål och frustration inte skall uttryckas här, dock kunde man önska lite mer distans till saker och ting ibland.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.