Johnny Rådepp: Ja och tänk på stackars Jimmy som fick en sån skit-födelsedag :-(. Men det var ju väntat....
Inlägg: 1338064
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Äh! Inget ont om Jimmy men det är bara kärringar och småbarn som värderar födelsedagar.