Timrå Icon: Å ena sidan så tror jag att linkan hade haft ett lättare jobb om han, under säsongens gång, hela tiden vetat hur mycket pengar han haft till sitt förfogande. Å andra sidan är det ju linkans fel att han periodvis inte haft några pengar att spendera eftersom idioten blåste allt på en ofullständig trupp under silly season.
Inlägg: 1338077
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: Linkan är ju kattjäkel...för att föda en antydan till konspirationsteori.....