Olle: Linkan är ju kattjäkel...för att föda en antydan till konspirationsteori.....
Inlägg: 1338083
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Jag håller med. Som jag skrev tidigare: Det är lika ologiskt av Timrå att värva linkan som det var att rycka i Fredrik Andersson. Fullständigt obegriplig värvning.