Timrå Icon: Det tråkiga med hela skiten är väl att jag inte ens orkar vara upprörd, jag har efter denna match insett att det blir kval och degradering.
Inlägg: 1338112
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hälge: Jaa...och dessutom fick jag sälja jeansen till en MoDoit på stan efter matchen. Det finns tydligen inte sånt i Ö-vik. Jackan snodde en av dem redan i puben :-(
Sv: Apropå nånting...
Hälge: Jag tror vi kan undvika degradering faktiskt. Men kval blir det under alla omständigheter.