Hälge: Jag tror vi kan undvika degradering faktiskt. Men kval blir det under alla omständigheter.
Inlägg: 1338113
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Blir det kval hoppas jag innerligt att vi får med oss SSK istället för AIK dit. AIK-matcherna känns ju körda på förhand, och hur fan blir det mot lag som LAKERS?! Leksand tror jag vi rår på.