Inlägg: 1338651
Svarskommentarer
Sv: Stefan Lindqvist måste avgå
Uno Gordon: Håller med dig, jokela är ingen flopp, han har dock inte visat vilken back han är. Men dom flesta här vill sparka, sparka och värva nått som inte finns.
Sv: Stefan Lindqvist måste avgå
Uno Gordon: vad är en flopp för dej ? vad är jokela värvad för . är han tänk att vara en utfyllnadsback ?
Sv: Stefan Lindqvist måste avgå
Uno Gordon: Som toppback är Jokela en flopp. Det är omöjligt att komma ifrån och jag tror att jag har ca 99% av alla med mig här inne där.
Murley gjorde väl 5 mål de första 5 matcherna, sedan dess har han gjort 1 mål på typ 14 matcher. Det kallar jag flopp för någon som ska vara "målskytt". Två av målen i början kom förresten i en redan avgjord match mot HV.
Murley gjorde väl 5 mål de första 5 matcherna, sedan dess har han gjort 1 mål på typ 14 matcher. Det kallar jag flopp för någon som ska vara "målskytt". Två av målen i början kom förresten i en redan avgjord match mot HV.
Redigerad kommentar
Han har kanske varit osynlig ett par matcher på slutet. Men han radade ju upp mål när han kom.