Uno Gordon: Som toppback är Jokela en flopp. Det är omöjligt att komma ifrån och jag tror att jag har ca 99% av alla med mig här inne där. Murley gjorde väl 5 mål de första 5 matcherna, sedan dess har han gjort 1 mål på typ 14 matcher. Det kallar jag flopp för någon som ska vara "målskytt". Två av målen i början kom förresten i en redan avgjord match mot HV.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Murley gjorde väl 5 mål de första 5 matcherna, sedan dess har han gjort 1 mål på typ 14 matcher. Det kallar jag flopp för någon som ska vara "målskytt". Två av målen i början kom förresten i en redan avgjord match mot HV.
Redigerad kommentar