RocknRolf2: Ja tyvärr är det nog så, inget slutspel i år, kan nog bli svårt att bara hamna i ingenmansland. Challes agerande i båset förra säsongen var nog inte så tokigt i alla fall, man ser vad han har fått fart på Modo, och det kan man inte bara säga att det beror på nyförvärven dom fick nyligen, våra som vi har skaffat ska väl vara minst lika bra med rätt coachning. Dessutom har lagen ovanför "seglat" iväg för mycket nu.
Inlägg: 1338697
Svarskommentarer
Sv: Stefan Lindqvist måste avgå
tik02: jag skulle nog inte ge challe så mycket beröm över modos framgång. Han har självklart del i framgångarna men värvningarna vid jul är nog den avgörande delen i att det har vänt för dom. Iom segrarna har hela modos trupp lyft sig så som man önskar att timrås med skulle göra.
Sv: Stefan Lindqvist måste avgå
tik02, Johnny Bravo, etc: Ja, jag försökte ifall.
Redigerad kommentar