Inlägg: 1340177
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2011-01-25
Samma vanliga bullshit i tidningen idag igen. Varje dag som vi inte blir av med soporna i båset eller supernollan till sportchef är ett nytt stort fiasko. Bort med skiten!
Har vi tur så kan det bli på samma sätt som senast då vi var i kvalserien.
Då kom Molla in som ny tränare och räddade oss kvar i finrummet.
Med Perra och Clabbe, "Dansbandsfarbröderna", blir det hiss rakt ner i allsvenskan!