Samma vanliga bullshit i tidningen idag igen. Varje dag som vi inte blir av med soporna i båset eller supernollan till sportchef är ett nytt stort fiasko. Bort med skiten!
Inlägg: 1340181
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2011-01-25
Ingen som avgått än? Nåja att förlora borta är väl ingen katastrof. Håller vi bara det beräknade snittet med 3 pinnar hemma kan det leda långt.
Sv: Luleå - Timrå IK 2011-01-25
RocknRolf2: Lugn, lugn. Bara vi lär oss spela på klockan ska det nog ordna upp sig.
Och kanske byta plats på ytterligare någon forward för att 'få fart på Hirso'?
Och kanske byta plats på ytterligare någon forward för att 'få fart på Hirso'?