Inlägg: 1341659
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
P.S. Jag VET att länken i förra inlägget är några dagar gammal. D.S.
Finns det då någon ledig klassback med fina egenskaper i powerplay?
Vad tror ni om Åkerman?
Finns det då någon ledig klassback med fina egenskaper i powerplay?
Vad tror ni om Åkerman?
1) Ilkka Pikkarainen är ingen besvikelse för mig. Han tillför det så många andra i laget saknar, tuffhet och attityd. Dessutom har han producerat helt okej (11 mål, 11 ass).
2) Nej, nej, nej, det är inte en rivig ytterforward vi behöver om vi ska värva. En klassback som är duktig i powerplay måste stå mycket högre upp på prioriteringslistan!