1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1341651

Sv: Apropå nånting...
T T: ja . vill man ha vår klubb grejen så får man nog satsa på ett korpenlag . detta är en mångmiljon verksamhet . för mej så skulle de vara min klubbkänsla vem som än på papperet ägde själva klubben . gick en kille in och tryckte in 100 mille i klubben så inte skulle jag gråta

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Fredrik Söderberg är en av mina favoritkrönikörer vad gäller hockey och Timrå IK. Men jag tycker har har fel i två saker här.

1) Ilkka Pikkarainen är ingen besvikelse för mig. Han tillför det så många andra i laget saknar, tuffhet och attityd. Dessutom har han producerat helt okej (11 mål, 11 ass).

2) Nej, nej, nej, det är inte en rivig ytterforward vi behöver om vi ska värva. En klassback som är duktig i powerplay måste stå mycket högre upp på prioriteringslistan!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.