Torrläggning: Brynäs arena ska torrläggas för bristande kontroll, Luleå har koll på sig efter en incident, kollade själv mot Modo och visst kan det bli bättre i Eon arena också iTimrå fans verkar dock vara mest torrisar men visst ska det vara mer koll allara helst när det kommer folk utifrån tyckte det såg lite skumt vid modomatchen men det är en personlig synpunkt, kanske ska man vara lika hård som Öskan på Memento
Inlägg: 1341694
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Fan vilken dålig aktivitet det var här ikväll. Ingen som nattladdar inför morgondagens match?!