1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614847 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1341732

Sv: Apropå nånting...
Fan vilken dålig aktivitet det var här ikväll. Ingen som nattladdar inför morgondagens match?!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Olle: Jag ska gå och lägga mig. Det är ingen NHL nu och första J18-matchen börjar 10.00 imorrn.

Men du kan få två kritiserande kommentarer om din lista.

1: Det du skriver om Sebbe köper jag inte alls. Det jag tycker att man kan ha kritik om mot honom är att han är svag man mot man i egen zon och är dålig efter offensiv blålinje. Men med beskrivningar som loj, ansvarslös och katastrof i uppspelen känns det som du beskriver en helt annan spelare. Det finns ingen Timråback som på ett eller annat sätt får pucken från egen zon till offensiv zon lika ofta som Sebbe.

2. Jesper Dahlroth för usel att ens skriva om? Jag har inte sett honom gjort något uselt över huvud taget.

Det var allt jag hade att säga. God natt!


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.