Johnny Bravo: Har varit på begravning i Ö-sund i helgen, det känns som rena rama semstern när man jämför med Timrå IK. Caslava borde ha spelat en säsong till i TIK. AGERA FÖRIHELVETE!!!1!!!1!!1!!1!!1!!
Annars så kryllade det av äkta svenska turkar på Ö-Sunds torg som lirade svenskt dragspel så att Bröderna Lindqvist måste ha satt klaveret i halsen.
Av Dahlén såg jag nada, jag tycker att Uffe är en jävla mes...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Annars så kryllade det av äkta svenska turkar på Ö-Sunds torg som lirade svenskt dragspel så att Bröderna Lindqvist måste ha satt klaveret i halsen.
Av Dahlén såg jag nada, jag tycker att Uffe är en jävla mes...