1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1342711

Sv: Silly Season 10/11
Johnny Rådepp: Håller med, Uffe skulle inte ens klara av att starta kokaren i Östrand.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Treklövern1912: Visst är det som så, The Fat Bastard är fetare än ett brunfiber gåendes på högvarv. Dallas Stars kan även de dra åt helvete, jävla skitgäng och Uffe Dahlén är dum i huvudet, no doubt about that. Fuck you Ulfie!

Ivar Kreuger har vi också mycket att tacka för, alltså när han klev in i SCA-koncernen så såg vi dagens ljus i kokaren.

Tankarna går nu också obönhörligen över till DIF:s Marcus Krüger, jorå, dom stavar nästan på sammalika sätt Ivar Kreuger och Marcus Krüger. Man uttalar i alla fall namnen lika.

Jag tycker att vi skulle satsa på en spelare som Marcus Krüger...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.