Sjuka är ju att vi faktiskt tacklades, körde hårt, gick rakt, backa hem i rätt tid och gjorde det mesta rätt - MEN bara 1:a perioden, sen tröttnade grababrna på disiplinerat spel och börja köra solo och "konstycken" som ledde till den ena baklängesmålet efter det andra.
Inlägg: 1343165
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
Snälla Kolan! Släng hanskarna och ge dig på en fyra fem SAIK:are. Veva vilt och ta en tre fyra matchers avstängning. Troligtvis det bästa du kan göra för Timrå på länge...
Om Perra vore dirigent, då skulle orkestern sluta låta.
Om Perra vore dirigent, då skulle orkestern sluta låta.