Timrå har tappat ALLT spel. Kolla in aktiviteten hos Perra... Som en jävla fågelholk står han med händerna i fickorna.
Inlägg: 1344922
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Smokey: Det är som vanligt med andra ord. Blir väl en suddenförlust i bästa fall.