Smokey: Det är som vanligt med andra ord. Blir väl en suddenförlust i bästa fall.
Inlägg: 1344926
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Kattgubben: Nu gäller det att ta initiativet i tredje perioden. Det finns fortfarande chans att vinna matchen. Man kan väl alltid hoppas?