Inlägg: 1344990
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Olle: Just detta med att spela fast sig i egen zon i helt onödiga lägen är något som förföljt oss i flera år nu. Till stor del beror det ju på vårt backmaterial. Vi har inte och har inte haft särskilt "kloka" backar de senaste åren. Ibland är det nästan så att de tävlar om att krångla till det mest när man ska ur zon.
För helvete, ut med puckjäveln ordentligt. Icing är INTE förbjudet.
För helvete, ut med puckjäveln ordentligt. Icing är INTE förbjudet.
Det är så förbannat värdelöst av Perra att inte ha klara direktiv på den här punkten då det håller på att spela oss ur ES.