Inlägg: 1345002
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Vår största chans nu är att Modo blir övermodiga och går bort sig. SM-guldet borde ju vara i land nu för dem menar jag, så nu kan de slappna av lite och spara på krafterna till nästa match och bara surfa.
För helvete, ut med puckjäveln ordentligt. Icing är INTE förbjudet.