Vår största chans nu är att Modo blir övermodiga och går bort sig. SM-guldet borde ju vara i land nu för dem menar jag, så nu kan de slappna av lite och spara på krafterna till nästa match och bara surfa.
Inlägg: 1345013
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Haha! Precis som man väntat. När vi är som sämst gör vi mål. Vad härnäst?