Inlägg: 1345796
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2011-02-05
Olle: Haha, det lät stort. Med den känslan så kanske du kan gå in som förste back imorgon?
Tvivlar nämligen på att våra nuvarande speltidstoppande backklippor kommer att komma in i omklädningsrummet i närheten av den inställningen. Möjligtvis att de har Svullos gamla "för fet för ett fuck" i lurarna, men det lär inte leda till någon njutbar hockeyporr.
Tvivlar nämligen på att våra nuvarande speltidstoppande backklippor kommer att komma in i omklädningsrummet i närheten av den inställningen. Möjligtvis att de har Svullos gamla "för fet för ett fuck" i lurarna, men det lär inte leda till någon njutbar hockeyporr.
Sv: Timrå IK - Frölunda 2011-02-05
Olle:
För min del är det slutlallat. Trendbrottet för VF kommer förmodligen i afton. Hua!
För min del är det slutlallat. Trendbrottet för VF kommer förmodligen i afton. Hua!
Den som säger att samlag frambringar den skönaste känslan vet fan inte hur det känns att flyga fram på nyspolad is, i en knäpptyst hall utan publik, med en puck limmad på ett blad med nyklistrad tygtejp.
Ikväll vinner vi!
Redigerad kommentar