Inlägg: 1346489
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2011-02-05
Olle: Jaja...4-0...skitisamma. Jag vill ju veta vilka som varit värdelösast ikväll. Vem har inte levererat? Oavsett resultat hoppas jag diskussionerna härinne ikväll behandlar det ämnet.
Redigerad kommentar