Olle: Jaja...4-0...skitisamma. Jag vill ju veta vilka som varit värdelösast ikväll. Vem har inte levererat? Oavsett resultat hoppas jag diskussionerna härinne ikväll behandlar det ämnet.
Inlägg: 1346498
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2011-02-05
mikenomad: Äsch jag menade inte så. Klart man ska vara nöjd med fyra baljor.
Sv: Timrå IK - Frölunda 2011-02-05
mikenomad: äh, de som levererar "sanningarna" efter förluster håller sig borta om timrå vinner. Precis som jag som ledsnat på HS post förlustmatcher.