1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614803 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1346644

Sv: Timrå IK - Frölunda 2011-02-05
Nu sätter man på sig TIK-tröjan och drar ner till krogen så man får ligga.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda 2011-02-05
Missade matchen, men jag är övertygad om att det var en vacker historia!
Fantastiskt starkt att kunna sweepa Glenn! Och att stå pall när det verkligen som bäst behövdes!

Som lax på löken klev vi förbi dom två äckligaste lagen i serien. Det är då man vet att det verkligen är en lördag med schmör på.
Tänk så vi ska gotta oss åt det här sen, när vi lirar kval och Modo spelar hem guldet. 'Efter 47 omgångar låg vi faktiskt en poäng före!!11'.

Ja, jädrars hörrni! Är inte livet ett ganska mysigt påfund ändå?
Låt oss klämma i nu, hela Sverige - ni också, Övikare och västkustbor:

Hockey är en u n d e r b a r sport!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.