1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1346660

Sv: Timrå IK - Frölunda 2011-02-05
Missade matchen, men jag är övertygad om att det var en vacker historia!
Fantastiskt starkt att kunna sweepa Glenn! Och att stå pall när det verkligen som bäst behövdes!

Som lax på löken klev vi förbi dom två äckligaste lagen i serien. Det är då man vet att det verkligen är en lördag med schmör på.
Tänk så vi ska gotta oss åt det här sen, när vi lirar kval och Modo spelar hem guldet. 'Efter 47 omgångar låg vi faktiskt en poäng före!!11'.

Ja, jädrars hörrni! Är inte livet ett ganska mysigt påfund ändå?
Låt oss klämma i nu, hela Sverige - ni också, Övikare och västkustbor:

Hockey är en u n d e r b a r sport!!!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda 2011-02-05
Tänk vad man kan hitta på i Fjollträsk.
Typiskt hur man tänker i storstan
Va´trött man blir när man läser Aftonbladet,.
Varför är inte VF Timrås drömmotståndare och var för är det inte den nye Timråspelaren som gör mål??????

Timrå är en riktig mardrömsmotståndare för Frölunda.

Lagets femte möte slutade med femte förlusten – efter att förre Frölunda-spelaren punkterat matchen.

– Det känns förbannat jävla bra, säger Calle Klingberg.


Skön kommentar av Calle, i alla fall.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.